субота, 2. јануар 2016.

Decembarski Purity Box!

Vec par dana zelim da napisem ovaj post i jednostavno ne nalazim vremena za to. Nekada me preduhitri mrak te ne mogu da vam lepo slikam proizvode, nekada mi je dan pun obaveza i odlazaka na hiljadu mesta a onda na sve to dodju i pripreme za docek itd. Jutros sam konacno sela za lap top i ugrabila vremena. Kao sto vidite, radi se o Purity Boxu! Sa puno nestrpljenja sam cekala moju kutijicu a kada je konacno stigla bila sam presrecna. Pa krenimo..



Ukoliko ne znate Purity Box kutijica je veoma slicna Glam Box-u. Ipak za razliku od Glam Box-a ovde unapred znate sta ce vam od proizvoda stici tako da ukoliko vam se ne svidi spisak, ne morate naruciti. Kutijicu je osmislila Brana sa bloga Brana's Divine World a konkretno se porucuje sa sajta http://www.puritybox.rs/. Cena za jedan mesec je 1400 dok imate opciju i pretplate za par meseci. Dizajn kutije je radila devojka sa instagram profila Skrabac i zaista je lepo docarala unutrasnjost. Oko kutijice je bilo zavezano malo srce, koje je ustvari ukras za jelku i na kojem sami mozete biti kreativni i iscrtati ili napisati neku porukicu za vas ili vama dragu osobu.


Dizajn kutijice izgleda ovako:




Veoma je lepo uradjeno i moze vam posluziti kao ukras na polici u kojem mozete drzati neke vase stvarcice

Kada otvorite to odpilike izgleda ovako (fali zastitini papir koji sam sklonila jer sam prethodno vec otvarala kutijicu i fali kartoncic sa Braninom porukom, ispod pogledaj)


Preko ovoga je bio zastitni papir a na njemu ovaj kartoncic sa Braninom porukom:



A proizvodi izgledaju ovako..

1. Nikel gel za umivanje sa hamamelisom dolazi u pakovanju od 200ml. Vise o njemu mozete videti na slikama ispod. Konkretno, dopada mi se kako cisti kozu. Moram da priznam da je veoma nezan. Miris je prijatan. Ima malo guscu teksturu ali u kontaktu sa vodom lepo peni. Ne isusuje. Cena na njihovom sajtu za ovaj proizvod iznosi 69,90kn odnosno 1.113 din po danasnjem kursu.




                                    






2. Nikel energizirajuci tonik sa biljnim maticnim stanicama dolazi u pakovanju od 125ml. Vise o opisu imate na slikama. Radi na principu spreja te ga ja koristim tako sto 2-3 puta prsnem po licu a onda sacekam da se upije. Jako mi se dopada jer je pre svega lagan i odgovora mojoj kozi, izuzetno brzo se upija i deluje. Ne ostavlja nikakav film na licu te odmah mogu naneti hidratantnu kremu. Koristim ga ujutro i uvece. Mana mu je jedino to sto se brzo trosi. Cena na njihovom sajtu je 139,90kn odnosno po sadasnjem kursu 2.227din. Da napomenem, pakovanja ovih Nikel proizvoda mi se takodje veoma svidjaju, svedena su a bocice se provide pa se moze videti gde sam stigla sa prozivodom.








3. Keims Pure Revival gel za umivanje lica je u obliku testera od 15ml. Moram da priznam da cim sam ga otvorila miris me je odbio. Oseca se kao deterdzent za sudje. Takodje nije nista specijalno sto se tice njegove namene. Probala sam ga jednom, ali opet kazem miris je presudio. Takodje tekstura je veoma cudna, gelasto-kremasta i gusta. Ne razmazuje se lepo i ostavlja film na kozi. Ne volim da gusim sebe stvarima koje mi ne odgovoaraju tako da se ovaj malisa i ja definitivno necemo druziti.




4. Keims Pure Revival piling za telo, takodje tester od 30ml. Nisam ga koristila te ne mogu da vam kazem nesto vise o njemu. Na oko izgleda kao kasa od izdrobljenih bobicastih biljki. Miris nije ni ocaravajuci a ni preterano ruzan. Probacu ga pa vam javljam utiske. 



I za kraj tu je jedan blokcic koji je delo Uredjenog haosa, veoma lepa sitnica a uz njega dolazi i mat crna olovka sa urezanim Brana's Divine World & Purity Box.



A evo ga i srce koje je bilo zavezano oko kutijice


I to bi bilo to sto se tice ovog posta i decembarskog Purity Boxa! U sustini ja sam zadovoljna, i planiram da narucujem i dalje! Nadam se da se vama svideo post, da ste saznali nesto novo i zabavili se! Uskoro mi stize i decembarsko izdanje Glam Boxa pa se nadajte postu! 

Zelim vam srecne praznike, puno zdravlja pre svega, pa onda ljubavi, srece, lepih trnenutaka i uspeha u zivotu! Ljubim vas!


Do sledeceg posta, Jasmina  















4 коментара:

  1. Kutijica je prepreprelepaa.. ;) A i proizvodi izgledaju dobro. :0

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)I uclani se ako hoces. :D
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Srecna Nova godina, ja ti zelim puno zdravlja, srece i ljubavi :* Sto se tice Purity box-a, mislim da je mnogo kvalitetniji od Glam box-a, i planiram da pocnem da narucujem isti :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga puno! Takodje i ja tebi zelim sve najlepse i najbolje u Novoj 2016.! <3 Meni se dopadaju obe kutijice, mislim da su bas dobra idea! :))

      Избриши